• Przejdź do treści

Czego szukasz?

Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Długiem

44 714 58 31 sp.dlugie@koluszki.pl Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Długiem

Godło Polski Logotyp
  • Deklaracja dostępności

  • Bezpieczeństwo

  • Współpraca

  • Dokumenty szkoły

  • O nas

  • Dla ucznia

  • Dla rodziców

  • Kalendarz roku szkolnego 2025/2026

  • Rekrutacja

  • Egzamin ósmoklasisty

  • Doradztwo zawodowe

  • Obiady

  • Wolontariat

  • Kącik pedagoga

  • Projekt "Laboratoria Przyszłości"

  • Projekt "Kształcenie dla przyszłości w szkołach podstawowych w Długiem i w Różycy"

  • Kontakt

Godło Polski Logotyp

Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Długiem

Poprzednia strona

Galeria

Strona główna Galeria Projekt "Kształcenie dla przyszłości...

Projekt "Kształcenie dla przyszłości w szkołach podstawowych w Długiem i w Różycy"

Uczniowie klasy III siedzą wspólnie przy stolikach i tworzą swoje awatary.
Zdjęcie przedstawia mapy myśli narysowane przez dzieci.
Uczeń prezentuje narysowanego awatara.
Uczniowie rysują swoje awatary.
Uczeń gra w grę Rummikub.
Uczeń układa wzór z patyczków i kółek przedstawiony na wylosowanym kartoniku.
Gra w kalambury. Uczennica prezentuje frazę "dance - tańczyć".
Gra w kalambury. Uczeń prezentuje frazę "drink - pić".
Uczennica losuje zwrot w grze kalambury.
Gra w kalambury. Uczeń prezentuje frazę "ride a horse - jeździć na koniu".
Nauka słownictwa poprzez taniec.
Uczniowie rozwiązują karty pracy - "I can/ I can't..." - nauka zwrotów przedstawionych na rysunkach.
Uczniowie grają w grę Rummikub.
Uczniowie grają w Dobble.
Uczeń poznaje tajemnice kodowania dzięki grze Zakodowany Zamek.
Uczniowie ćwiczą spostrzegawczość za pomocą gry "Spy Guy".
Uczniowie klasy II losują zadania.
Uczeń prezentuje narysowanego awatara.
Uczniowie poznają tajemnice przyrody zawarte w książkach.
Uczeń prezentuje narysowanego awatara.
Uczeń prezentuje narysowanego awatara.
Uczeń prezentuje narysowanego awatara.
Uczeń prezentuje narysowanego awatara.
Uczeń prezentuje narysowanego awatara.
Uczeń prezentuje narysowanego awatara.
Uczeń prezentuje narysowanego awatara.
Uczniowie klasy II grają w Dobble ortograficzne.
Uczniowie klasy II grają w Dobble ortograficzne.
Uczniowie klasy II grają w Dobble ortograficzne.
Uczennica poznaje zasady gry w Dobble.
Uczniowie klasy II grają w Dobble ortograficzne.
Uczniowie pokonują tor przeszkód.
Uczniowie pokonują tor przeszkód.
Uczniowie pokonują tor przeszkód.
Uczeń łapie piłkę podczas wykonywania zadań na torze przeszkód.
Pokaż więcej

Dodatkowe informacje

Adres

Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Długiem

Długie 4

Koluszki 95-040

Kontakt

tel.: 44 714 58 31

e-mail: sp.dlugie@koluszki.pl

Statystyki odwiedzin

Gości obecnie: 1

Odwiedzin: 59875

Realizacja: superszkolna.pl Wszelkie prawa zastrzeżone © Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Długiem